2010. november 29., hétfő

Ablakdíszek

Ez nem egy gasztro dolog ,de hátha valakinek tudok segíteni a karácsonyi készülődésben.

A hóesés miatt nagyon karácsonyi hangulatom lett, ezért ablakot pucoltam és műhóval felfújtam pár mintát,gondoltam megosztom veletek ,mert én nehezen találtam megfelelő minőségűt és át is kellett őket szerkeszteni kicsit.
A képeket szürke árnyalatosba nyomtattam és papírvágó szikével kivágtam,majd lelamináltam és még egyszer kivágtam,majd felfújtam.Így nem ázott el és könnyű tisztítani,csak bedugtam a csap alá és egy szivaccsal áttöröltem gyorsan,majd a radiátoron megszárítottam.Elrakom egy mappába és jövőre is jó lesz.
A mintákat innen tölthetitek le.A felfújásnál vigyázni kell ,mert ha sok hó kerül fel akkor lefolyik :S.
Én ilyen gyurma ragasztóval nyomtam fel a lapokat,majd fújás után rögtön le is szedtem.
Sok sikert:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése