2012. szeptember 2., vasárnap

Serpenyőben sült fűszeres cukkini

Nem tudom ki hogy van vele, de nálunk még mindig tart a cukkini szezon. A kertbe 4 cukkini "bokor" terem folyamatosan, nem bántam meg hogy ennyit raktam, kb. egész évre ellát minket és bár permetezve volt, nincs vegyszer szaga, mint a boltinak. A fagyasztóba is került már pár csomag, de azért kiélvezzük frissen amíg lehet.

Hozzávalók:

1 nagyobb cukkini
friss fűszer növények:
  • kakukkfű
  • bazsalikom
  • oregánó
  • rozmaring
  • majoranna

bors
oliva olaj

Elkészítése:

A friss cukkiniket csak alaposan megmostam, nem hámoztam, vastagabb szeletekre vágtam.
A fűszernövényeket apróra felszeleteltem és összekevertem az olajjal, a tök szeleteket sóztam, borsoztam és bedörzsöltem őket a friss fűszernövényes olajjal. 1 órára a hűtőbe tettem.
Forró serpenyőbe olaj nélkül kisütöttem. Köretnek és magában is kiváló étel.

Fűszeres cukkini





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése