2012. november 22., csütörtök

Rántott gombafejek medvehagymás panírral

Ismét a panírba kevertem a lényeget. Ez úttal medvehagymát, mert még van egy kevés. Kellemes, enyhe medvehagymás ízt adott a gombának, jól ment hozzá.



Rántott gombafejek

Hozzávalók:

7 nagyobb fej csiperke gomba
5-7 levél medvehagyma

bors
liszt
2 tojás
zsemlemorzsa
olaj

Elkészítés:

A gombafejeket meghámoztam, lesóztam, borsoztam és állni hagytam őket egy fél órát, amíg rendesen leizzadtak. :) Közben elkészítettem a panírt. A medvehagymát vékonyra szeleteltem, ráütöttem a két tojást, sóztam, borsoztam és jól összehabartam. Előkészítettem lisztet és zsemlemorzsát is egy-egy tányérba. A gombafejeket a szokott módon liszt-tojás-zsemlemorzsa bepaníroztam és bő olajban frituban kisütöttem.

A maradék tojásomból pampuskát készítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése