2012. november 11., vasárnap

Spenótos-csirkés-tejfölös tészta

Tavasszal kaptam Új-Zélandi spenót magot ami szépen ki is nőtt. Szeretem ezt a fajtát, mert jó húsos levelei vannak és nagyon finom. Már rég kiakartam próbálni ezt a receptet ami elvileg tejszínnel készülne... Ennek pillanatnyi hiányában tejföllel készült, de legközelebb is tejföllel fog készülni, mert kellett egy kis savanykás íz.

Spenótos-csirkés-tejfölös tészta


Hozzávalók:

1/2 kg spenót levél
3 gerezd fokhagyma szeletelve
1 nagy tejföl

olíva olaj
1 kk. vaj

bors
sajt fakultatívan

széles metélt sós vízben kifőzve

1 csirke mell
olíva olaj
friss kakukkfű
bors


Elkészítés:

Egy csirke mellét felkockáztam és olíva olajon sóval, borssal, friss kakukkfűvel összesütöttem
A spenót leveleket alapos mosást követően vékony szeletekre vágtam, és kevés olajon pár szeletelt fokhagymával megdinszteltem. Miután össze esett fűszereztem és hozzáadtam egy kiskanál vajat. Egy pár percet még pirítottam, majd ráöntöttem a tejfölt, a sült csirke csíkokat és összemelegítettem.
A kifőtt tésztát hozzá mertem a szószhoz és összeforgattam őket. Gouda sajttal ettük, de spenótos cuccokhoz a parmezán jobban illik, így azzal ajánlanám.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése