2012. november 27., kedd

Szütyőt varrtam

Megint kedvet kaptam a varrogatáshoz. Van egy pár zsák használt ruhám, amik arra várnak, hogy készüljön belőlük valami. Tegnap este kirámoltam az összeset, és megnéztem miket lehetne hasznosítani. Találtam egy farmer nadrágot és abból készült két dolog. Egy varrós tároló "kosár" és egy felakasztós tároló a fürdőbe. Az ötletet ez adta. Kézzel is megvarrható, de géppel azért egyszerűbb és szebb lesz.

Szütyő



Szükséges anyagok:

22X14 cm farmer anyag
kb. 14 cm átmérőjű farmer anyag

Ugyan ezekkel a méretekkel, valami bélésnek való anyag.

1.Megfelelő méretűre vágtam a farmert és a bélést.




2. Összevarrtam a farmer anyagokat és a bélés anyagokat külön.

  • Először a hosszúkás anyagok végét varrtam össze, majd gombostűvel hozzáillesztettem a kört.


Szinére fordítva a kör hozzávarrása után
  • A bélés anyag esetében amikor a kört hozzávarrjuk a hengerhez, kell hagyni egy 4-5 cm-es ki lyukat. Azon fogjuk majd kifordítani az egészet.

3. Egymásba raktam a bélést és a farmer anyagot úgy, hogy a farmer anyag viszálya kivűl legyen, a bélésé pedig belül. Gyakorlatilag csak kifordított állapotú anyagokat láthatunk.
Ha kifordítottam, a kosár szájánál összevarrom.

4. Miután összevarrtam, kifordítom az egészet a pici lyukon keresztül.


5. Ezt követően a pici lyukat bevarrtam, és befordítottam a helyére. A szütyő szélét pedig beszegtem.





A másik tároló varrási elve ugyan ez, csak az kapott még egy akasztót.

Szükséges anyagok:

22X20 cm farmer és bélés anyag
13X24 cm farmer és bélés anyag
A kis "félkör" szerűség pegig az egyenes oldalán 14 cm, az egyenes oldaltól mérve a legszélesebb része 11 cm.


Fürdőszobai tároló lett belőle.
És természetesen aki nagyon sokat segített:

Jasmine



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése